Met een duidelijke doelgroep omschrijving en de groeiende toegang tot data kunnen wij zorgen voor gerichte exposure. Programmatic buying* zorgt ervoor dat we de juiste mensen op het juiste moment confronteren met vacatures in de juiste omgeving. We hebben de beschikking over de laatste online data tools, digital expertise en benchmarks. Wij werken nauw samen met platforms en social media. We weten dat het gezochte talent zich passief oriënteert. Door digital Job Marketing met het Employer Brand in lijn te brengen, zijn we instaat de interesse met een factor 8 te verhogen. Een pro-actief recruitment beleid werkt een stuk effectiever dan ellenlange teksten over de functie. Het doorlinken naar eigen websites geeft een forse terugval in conversie. We weten het toch; 70 % van de kandidaten zie uw uiting op zijn mobile! Van meer naar beter is hier het credo.
* Programmatic buying is realtime bieden op advertentieruimte om één specifieke advertentie te tonen aan één consument in één specifieke context, met behulp van software. Algoritmes analyseren het online gedrag van consumenten aan de hand van onder andere cookies en big data en bepalen zo of bepaalde personen de juiste doelgroep zijn voor een wervingscampagne. Dit is voor de adverteerder voordelig omdat de efficiëntie van de advertentie direct meetbaar is. Aan de hand van die meting kan de advertentie, indien nodig, weer worden aangepast
Neem contact op