Redpepper ArbeidsmarktcommunicatieRedpepper Arbeidsmarktcommunicatie
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Home
  • Wat
  • Wie
  • Waarom
  • Werk
  • Contact
  • 06 55 69 1221
Job marketing

Digital job marketing

Met een duidelijke doelgroep omschrijving en de groeiende toegang tot data kunnen wij zorgen voor gerichte exposure. Programmatic buying* zorgt ervoor dat we de juiste mensen op het juiste moment confronteren met vacatures in de juiste omgeving. We hebben de beschikking over de laatste online data tools, digital expertise en benchmarks. Wij werken nauw samen met platforms en social media. We weten dat het gezochte talent zich passief oriënteert. Door digital Job Marketing met het Employer Brand in lijn te brengen, zijn we instaat de interesse met een factor 8 te verhogen. Een pro-actief recruitment beleid werkt een stuk effectiever dan ellenlange teksten over de functie. Het doorlinken naar eigen websites geeft een forse terugval in conversie. We weten het toch; 70 % van de kandidaten zie uw uiting op zijn mobile! Van meer naar beter is hier het credo.

* Programmatic buying is realtime bieden op advertentieruimte om één specifieke advertentie te tonen aan één consument in één specifieke context, met behulp van software. Algoritmes analyseren het online gedrag van consumenten aan de hand van onder andere cookies en big data en bepalen zo of bepaalde personen de juiste doelgroep zijn voor een wervingscampagne. Dit is voor de adverteerder voordelig omdat de efficiëntie van de advertentie direct meetbaar is. Aan de hand van die meting kan de advertentie, indien nodig, weer worden aangepast

Neem contact op
Versla de arbeidsmarkt

Versla de arbeidsmarkt

Wie kiest wordt gekozen

Wie kiest wordt gekozen

Employer branding

Employer Branding

Identiteitsscan

Identiteitsscan

Waarom zou ik bij jullie komen werken?

Waarom zou ik bij jullie komen werken?

Job marketing

Digital job marketing

Het arbeidsmarkt dilemma

Het arbeidsmarkt dilemma

Wie alles wil zeggen, zegt niets.

Wie alles wil zeggen, zegt niets

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Help, de arbeidsmarkt staat op z'n kop

Help de arbeidsmarkt staat op z’n kop

Versla de arbeidsmarkt

Samenwerken

Candidate experience

The Candidate Journey

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Engagement

Dont’s

Employer Branding is geen kostenpost

Employer Branding is geen kostenpost

Related Posts

Employer Branding is geen kostenpost

Redpepper

Employer Branding is geen kostenpost

Engagement

Redpepper

Dont’s

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Redpepper

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Candidate experience

Redpepper

The Candidate Journey

Versla de arbeidsmarkt

Redpepper

Samenwerken

Help, de arbeidsmarkt staat op z'n kop

Redpepper

Help de arbeidsmarkt staat op z’n kop

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Redpepper

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Wie alles wil zeggen, zegt niets.

Redpepper

Wie alles wil zeggen, zegt niets

Het arbeidsmarkt dilemma

Redpepper

Het arbeidsmarkt dilemma

Waarom zou ik bij jullie komen werken?

Redpepper

Waarom zou ik bij jullie komen werken?