Redpepper ArbeidsmarktcommunicatieRedpepper Arbeidsmarktcommunicatie
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Home
  • Wat
  • Wie
  • Waarom
  • Werk
  • Contact
  • 06 55 69 1221
Candidate experience

The Candidate Journey

Het grootste deel van uw doelgroep is momenteel werkzaam. Toch staat 90% wel degelijk open voor een nieuwe opportunity. Niemand wil die droomkans missen. Het hangt vooral af van de beleving van uw Employer Brand of kandidaten geïnteresseerd zijn in mogelijkheden bij uw organisatie. Onderzoek leert dat geinteresserden zich ongeveer 2 maanden oriënteren voordat zij actief gaan solliciteren. Tijdens deze periode orienteren ze zich primair op compagnie websites (55%) social media (ca. 45%) en via (bestaande) contacten binnen organisaties. Wij beschikken over data-analyse tools waardoor uw communicatie naadloos aansluit op inzichten uit doelgroep analyses.

Tijdens de procedure van ca 2-3 maanden is men tevreden met 3 interviews. In deze periode evalueert de kandidaat met name op zijn toekomstige rol/verantwoordelijkheden, de cultural fit en missie/visie van de organisatie. Pas daarna op salaris en voorwaarden. Bezoek aan de werkplek (open huis/ lunch) en contact met een autoriteit/leiders in de organisatie zijn gewenst. Vlotte follow up en terugkoppeling is voor elke kandidaat van groot belang. Focus on how your job or company is a better fit, offers more challenge, growth, impact, and/or a better culture than their current role.

 

Neem contact op
Versla de arbeidsmarkt

Versla de arbeidsmarkt

Wie kiest wordt gekozen

Wie kiest wordt gekozen

Employer branding

Employer Branding

Identiteitsscan

Identiteitsscan

Waarom zou ik bij jullie komen werken?

Waarom zou ik bij jullie komen werken?

Job marketing

Digital job marketing

Het arbeidsmarkt dilemma

Het arbeidsmarkt dilemma

Wie alles wil zeggen, zegt niets.

Wie alles wil zeggen, zegt niets

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Help, de arbeidsmarkt staat op z'n kop

Help de arbeidsmarkt staat op z’n kop

Versla de arbeidsmarkt

Samenwerken

Candidate experience

The Candidate Journey

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Engagement

Don’ts

Employer Branding is geen kostenpost

Employer Branding is geen kostenpost

Related Posts

Employer Branding is geen kostenpost

Redpepper

Employer Branding is geen kostenpost

Engagement

Redpepper

Don’ts

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Redpepper

Waarom Redpepper Arbeidsmarketing & Communicatie

Versla de arbeidsmarkt

Redpepper

Samenwerken

Help, de arbeidsmarkt staat op z'n kop

Redpepper

Help de arbeidsmarkt staat op z’n kop

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Redpepper

Wordt een merk op de arbeidsmarkt

Wie alles wil zeggen, zegt niets.

Redpepper

Wie alles wil zeggen, zegt niets

Het arbeidsmarkt dilemma

Redpepper

Het arbeidsmarkt dilemma

Job marketing

Redpepper

Digital job marketing

Waarom zou ik bij jullie komen werken?

Redpepper

Waarom zou ik bij jullie komen werken?